piątek, 3 maja 2013

Prologue


Secondary School Of Art London. Z pozoru zwykła szkoła w centrum stolicy Anglii. Niewielki granatowy budynek z prywatnym parkingiem i boiskiem do kosza oraz footballu. Uczęszczają do niej uczniowie z wyjątkowymi zainteresowaniami artystycznymi. Od zwykłych szkół różni się również zajęciami jakie się tam odbywają. Matematyka, angielski i wf, a reszta to grupowe twórcze zajęcia. Zwykłe wyprofilowane liceum. Z pozoru.
Jednym z uczniów jest osiemnastoletni Brytyjczyk z burzą loków na głowie, który robi więcej zamieszania niż nie jedna światowa gwiazda. Przez pierwszy miesiąc było okropnie. Tłum przed wejściem z dnia na dzień stawał się coraz większy. Uczniowie nie mogli dostać się do budynku. Wtedy nienawidziłam tego chłopaka. Jego podniecone fanki były jak jeden wielki wrzut na tyłku. Nie miałam chwili spokoju. Dlaczego te dziewczyny uczepiły się akurat mnie? No tak, raz zauważyły jak zapytał się mnie jaką mamy następną lekcje. Dowiedziały się, że chodzę z nim do klasy i czasami nękały mnie nawet w domu. Wypytywały o wszystko. Żałosne.
Jednak kiedy wszystko ucichło i mogłam z nim normalnie, w spokoju porozmawiać zmieniłam swoje nastawienie. Nie raz przepraszał za zachowanie swoich natarczywych fanek, czasami jeszcze zaczepiały mnie na ulicy. Jedne po prostu chciały się o nim więcej dowiedzieć, a inne 'straszyły' mnie, abym zostawiła ich idola w spokoju. Zabawne, prawda? Zaczęliśmy się spotykać, a co dziwne okazało się, że mamy wiele wspólnych zainteresowań. Tak, zaprzyjaźniłam się z Harrym Stylesem, a Ty mi zazdrościsz.

Od autorki: Jest prolog. Krótki, ale chciałam przedstawić mniej więcej szkołę, relacje z Harrym i główną bohaterkę. Pierwszy rozdział powinien pojawić się niedziela/poniedziałek. Jak na każdym blogu panuje zasada:



7 komentarzy:

  1. Pierwsza? Cóż, na to wychodzi. :) Zajrzałam na Twojego bloga z czystej ciekawości i po stwierdzeniu, że bohaterowie są ciekawi... Przeczytałam prolog. Podoba mi się Twój styl pisania i historia jaką masz zamiar przedstawić. Chętnie będę czytać dalej. Wtedy może napiszę dłuższy komentarz - przy prologu strasznie ciężko mi wyrazić jakąkolwiek opinię.
    W takim razie nie pozostaje mi nic innego jak dodać opowiadanie do obserwowanych i życzyć Ci weny i chęci do pisania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. eeeeem... prolog rozwalił mnie na łopatki :). zwłaszcza końcówka. "Tak, zaprzyjaźniłam się z Harrym Stylesem, a Ty mi zazdrościsz." nie da się ukryć, zazdroszczę. jestem wielkim zazdrośnikiem i nic na to nie poradzę :). generalnie rzecz ujmując, po jednym poście trudno jest mi ocenić Twoją twórczość. ale mimo wszystko podoba mi się zarówno wygląd bloga, jak i Twój styl pisania. jest interesujący, zwyczajnie mnie intryguję. chciałabym przeczytać coś więcej, dlatego z niecierpliwością będę czekać na pierwszy rozdział :)
    życzę dużo weny.! ;*
    pozdrawiam.!;*

    http://www.boy-from-bakery.blogspot.com/

    PS: mam tylko jedno spostrzeżenie... gdybyś mogła wyłączyć weryfikację obrazkową, o wiele milej dodawałoby się komentarze :). z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prze przypadek znalazłam Twojego bloga mimo, że jest dopoero prolog to bardzo mi się podboa ;D Piszesz bardzo fajnie, dzieki czemu przyjemnie i łatwo sie to czyta, czekam na kolejny wpis i mam nadzieję,że dodasz szybko ;D Pozdrawiam Eve;*

    PS. Mozesz mnie informowac o nn na moim blogu www.be-with-me-baby.blogspot.com będę wdzięczna :*
    PS2. Kiedy można się podziewać rozdziału?? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. super :D
    bedę wpadała c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Prolog bardzo mi się podoba, zaskoczyło mnie to, że Harry w opowiadaniu jest gwiazdą. Coraz więcej blogów powstaje o tematyce kryminalnej w której nasi idole są normalnymi nastolatkami a tutaj proszę. Lecę do rozdziału pierwszego.

    OdpowiedzUsuń